Vanliga frågor

Har ni avbetalning?

Ja, vi använder oss av Klarna för delbetalning och fakturaköp. Blir du godkänd för kredit av klarna kan du ta köpet på avbetalning. I annat fall är det kort eller kontant som gäller.

Kan jag göra behandlingar när jag är gravid?

Vi gör inte injektioner eller behandlingar som påverkar nervsystemet osv. Du kan göra exempelvis ansiktsbehandlingar eller liknande. Laser osv. är ett stort nej.

Är jag försäkrad när jag går till er för behandling?

Ja, vi har en patientförsäkring via IF. Du kan känna dig trygg med oss och vår exceptionella personal som tar väl hand om dig om en olycka inträffar.

Gäller frikort/högkostnadsskydd hos er?

Tyvärr gäller inte det hos oss ännu, men vi jobbar på att få till ett samarbete med landstinget.

Hur bokar jag tid hos er?

Du kan boka tid hos oss online via bokadirekt, klicka på din behandling och välj sedan en tid som passar dig. Har du problem kan du självklart ringa oss på 040-615 2069.

Vill du veta mer?

Vi är experter på skönhet.

Vi erbjuder konsultationstider för att du ska känna dig trygg inför din behandling. Ta chansen att prata med en expert och ställ frågorna du funderat över. Bokar du en tid är dessutom konsultationstiden gratis. Tänk på att avboka tiden 24h innan om det skulle uppstå förhinder.

Har du fler frågor?

Tveka inte att ta kontakt med oss för att få svar på din fråga. Vi finns här för att hjälpa dig. Svarar vi inte på telefonen ringer vi upp så fort vi kan. Du kan även skicka ett e-post till oss.